1.472 visninger
|
Oprettet:
Trækker i koblingsgrebet helt ind, når i accelrerer? {{forumTopicSubject}}
.. Ja, det var bare det:-)
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 295
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
vil mene det er det som er hans spørgsmål om vi gør.
Eller mener du at skifte gear uden brug af kobling? nu bliver jeg selv i tvivl... nogle gange gør jeg også det, men fortrækker pt. at bruge kobling.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
Jo bevaret du kan da godt køre uden at bruge koblingen, MEN den har altså ikke godt af det i det lange løb
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
#6
Har du lige noget belæg, for den påstand ?
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
Men lidt træning, kan man let skifte mere blød, uden kobling end med.
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Og som andre skriver så er det ikke hård hvis man får det afstemt
PS: Jeg bruger ALDRIG kobling i bilen ( den har DSG )
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 295
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
Trækker i koblingsgrebet helt ind, når i accelrerer?